2009

ingen surfning pga regn resulterade i den mest oaktiva dagen hitills. jag karin och ebba la oss och strek tittade
desperate houswives(säsong1) från klockan halv åtta på morgonen till halv fem. nu jobbar jag lite för föräldrarna
är på fäääst. i huset dom har som entourage hus faktiskt. när jag slutar ska jag åka upp till ebba och karin och
göra det vi gör bäst. INGENTING

mellan halv åtta och halv fem kan det hända att man blir lite hungrig, och javisst. vi provade på den himla bra grejen "hemkörning" du bestämer helt enkelt från vilken restaurang eller vilken sorts mat du vill ha så finns det ett bolag som typ hämtar upp den och kör hem. så jävla bra, vi tog lite thai och lite egen gjord pizza. slutade med en blandning av allt, inte så lätt när tre personen gillar olika saker. men blev faktiskt lite gott. tog en kvart och denna nu mera kära grej får 5 av 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0