2141

T          R         Ö        T        T . . . . . . . . . . .  
ledsen, deprimerad,arg,självmordsbenägen, ensam, misslykad. h a h a h a inte riktigt kanske ensam men som man bäddar får man ligga sa en vis man en gång. nu ska jag sova så att jag hinner sova några timmar innan jag måste GÅ till jobbet imorgon...... suck vägen till alberts har inget slut, ingen vändzon, no återvändsgränd det är så längt att jag aldrig kommer fram. okejokej jag ljög igen men åhh hatar vägen dit och jag är rädd när jag går där.

hejdå, godnatt..
PS: JAG HATAR VÅRA GRANNAR. dom är ärligt cp i huvudet som tror att man kan borra vägg i vägg med mitt öra och tro att det inte hörs och bara "åh fan va bra, typ ledig nu 21:34, fan asså då passar jag på att borra och lyssna på heavy metall. fan va gött asså ärligt talat, bra att jag har ljudisolering i väggen så att hon som är så jävla snygg som bor bredvid inte stör sig på allt ljud. as bra verkligen." fuck you och släng dig i väggen. jag hämtar kökskniven snart.... om du bara visste. .

och för att bryta mitt aggressiva mönster här så får ni en tjusig bild på mig..



hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0