10:56

God morgon världen. Sverige. Ungern. Grekland. Godmorgon alla bakfulla människor jag undrar om jag är den enda människan i hela sverige som inte är bakfull idag??
Jaja anledningen till det och till dålig uppdatering är att jag och min vän philisia jobbade igår. På själva midsommar. Och nä, det gjorde inget, jag gick plus 1000kr medans ni andra gick back minst 1000kr(freja 1800kr). Plus att vi fick festa til det med öl och drinkar om vi ville det med. Sedan tycker jag alltid att det är lika kul att se andra människor fulla medans jag själv är nykter, speciellt vuxna personer. Inte undra på att jag trivdes med mitt jobb på GG.
Jaja hur som helst så är den andra anledningen till dåligt uppdaterande frejas fel. Hon har nämligen rymt till Gotland.......Gotland av alla vackra ställen i Sverige så har hon, lisa och jonna åkt till Gotland. Gotland med stort G. Jaja ska bli kul och se om deras I-landsproblem löste sig (klackskor eller inte klackskor, bratkläder eller inte bratkläder, regn eller inte regn osv. ) Jag längtar helt enkelt till att få höra vad de har haft för sig.

NU: duscha och äta lite. Måste erkänna att frukosten på Quality Hotell inte var något vidare.
/ ebbs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0